dinsdag 5 maart 2013

bezig bijtje

Gisteren ben ik eens gaan zitten met mijn man en heb hem ongeveer verteld wat ik met de voortuin zou willen doen. Daarna heeft hij heel de voortuin omgespit en het kleine struikje eruit gehaald voor me.
In de tussentijd was ik in de achtertuin bezig. Border om een stuk grond gezet zodat het duidelijker is waar de moestuin is.
Er komt nog zeker 1 vak bij. Wie weet zelfs wel 2. We zullen zien.



Toen mocht ik voor gaan beginnen. Ik kon het niet laten en heb toch maar de MM bak neergezet ook al hebben we nog geen hekje om de tuin heen. Ik heb de worteldoek weggelaten en hem zo op de grond gezet. Daarop heb ik nog 3,5 zak potgrond gedaan.
Ook ben ik tegels gaan ingraven om soort boorder te maken rond de hortensia.



We zijn al lekker op weg dus! Vandaag misschien nog even verder eraan werken



Geen opmerkingen:

Een reactie posten