dinsdag 5 maart 2013

stapje voor stapje

Ja ja beetje bij beetje of ook wel stapje voor stapje gaan we verder aan onze voortuin
Vandaag heeft vooral mijn man er eigenlijk aan gewerkt. Ben dan ook mega trots op hem!
Het appelboompje staat nu in de voortuin, hij heeft mijn border die ik om de hortensia had gemaakt even verbeterd. Ook kwam hij met een goedkoper idee: in plaats van een hekje om de tuin de borders gebruiken die we hadden gekregen van de buren. De bloemenbak / border hoe je het wilt noemen, die ik wilde maken had hij ook een leukere oplossing voor, wat tevens ook makkelijk is. We hadden nog stenen liggen met die gaten zeg maar. Die liggen er nu en daarin zet ik bloemen. Ik heb er gelijk wat tulpen in gezet die ik had gevonden in een potje buiten. Die waren al aan het bloeien. Heb alleen geen idee meer welke kleur ze waren dus dat wordt een leuke verrassing.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten