donderdag 14 maart 2013

tuin te klein?

Ja ik geloof het wel. Of eigenlijk is mijn tuin niet te klein maar moet natuurlijk ook rekening houden met de rest van mijn gezin. Dat betekend dat ik niet compleet mijn tuin kan omtoveren tot moestuin, helaas.
Daarom ging ik eens even googlen hoe duur het is om lid te zijn van de vereniging hier. Nou ik schrok me rot! Er is 1 tuin beschikbaar van 203 m2 groot. De kosten (excl. verzekeringen) zou zo'n 251,80 euro kosten... Dat is nog best wat vind ik zelf.

Ik moet misschien toch echt iets beter moeten gaan nadenken hoe ik alles ga aanpakken dit jaar. Want heb vanmiddag een asperge klauw gekocht en ook nog een rozemarijn plantje.
Nu blijkt dat asperge een vaste plant is en eerste 2 jaar niet kan oogsten ofzo... Geen idee of ik dus wel slim heb gedaan om die te kopen. En dan nog eens een plaats zien te vinden... Mmmm ik ga het nog lastig krijgen vrees ik.

1 opmerking:

  1. ohh das echt heel duur, bij ons betaal je 10 euro per 50 vierkante meter, per jaar...koopje dus, en toch doe ik het nog steeds niet, vind het heerlijk in mijn eigen achtertuintje:)

    BeantwoordenVerwijderen