vrijdag 8 maart 2013

vervolg achtertuin

Vandaag was ik eigenlijk wel heel erg moe.
Maar heb wel heerlijk genoten van het buiten zijn. Eerst met de jongste een fiets tochtje gemaakt en daarna nog even in de tuin gewerkt. Mezelf ook wel beetje moeten dwingen hoor maar wilde zo graag het verder af hebben.

Dat is me dan ook goed gelukt!
Me 2e bak is klaar! Deze is 1m bij 1m ongeveer. Dus wel iets kleiner dan de vorige maar dat geeft niet. Op deze manier hou ik ruimte over voor me bramenstruik want die wil ik zeker niet weg hebben.


Ondertussen was mijn buurman via mijn tuin nog bezig met zijn schuur.
Had hem maar gelijk gevraagd of hij wist hoe ik het beste mijn kleine rot struikje weg kon krijgen.
Hij zei dat ie dat wel een keer voor me ging doen (net als de struik in mijn voortuin tegen me muur). Een tijdje later stapte hij mijn tuin weer in en haalde dat struikje gelijk voor me weg! Helemaal blij dat ik was natuurlijk!


Wel jammer dat hij niet door heeft gehad dat hij af en toe op mijn knoflook stond, maar heb liever dat me knoflook aan gort dan dat me struikje er nog stond.
Wie weet herstelt de knoflook zich ook nog wel want het is nog geen juli. En de bol zit onder de grond. De vraag is zo ie zo of er wel een mooie bol komt i.v.m. de kleigrond waar het in staat. Maar aldoende leert men, dus wel zullen het vanzelf zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten