zondag 11 mei 2014

nieuw seizoen

sinds een paar weken is het nieuwe seizoen voor mij weer begonnen.
Het heeft even geduurd voordat het weer was aangewakkerd maar we zijn er weer.
Mijn vensterbank staat alweer vol en ook buiten heb ik een hoekje waar ik alles voorzaai.

Heb nu staan:
surinaanse peper
spaanse peper
boterboontjes
sperzieboontjes
bruine bonen
sugar snaps
thijm
punt paprika
snack paprika
gele tomaat
roma tomaat
snack tomaat (zal wel cherry zijn vermoed ik)
courgette
aubergine

En al in de grond:
wortel
radijs
spinazie
botersla
ijsbergsla
en nog een sla soort waar ik de naam ff niet meer weet
bramen
framboos
aarbei
bieslook

Ik hoop dat het een goed jaar gaat worden. Wel vrees ik ruimte te kort te hebben als ik mijn lijstje zo zie
Ik wil er namelijk nog wat bij: aalbes en kiwi
Maar eerst maar bedenken hoe ik dat moet gaan doen en waar te laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten